Teroita kynäsi ja markkinointiviestien kärjet

Hyvä teksti ei vain kerro – se myy.

Haluat kirjoittaa tekstiä, joka herättää huomion, pysäyttää selaamisen ja saa lukijan toimimaan. Mutta miten tämä oikeasti tehdään? Miten syntyy mainoslause, joka jää mieleen – tai myyntiteksti, joka ei tunnu myynniltä?

Tällä kurssilla opit kirjoittamaan vaikuttavaa copya:

✔ Opit kirjoittamaan tehokkaita mainosotsikoita ja myyntitekstejä.
✔ Opit tavoittamaan uudet potentiaaliset asiakkaat.
✔ Tiedät, miten huomioida palaavat ostajat.
✔ Tiedät, miten voit kasvattaa brändin tunnettuutta ja ajatusjohtajuutta.
✔ Opit sanojen psykologian – mitä sanoa, miten ja missä kohtaa, jotta teksti todella vakuuttaa.

Tykki kurssi! Paljon hyvää esimerkitystä. Sain rahoille vastinetta.

Opi tehokkaat tavat, joilla teet kauppaa ilman tyrkyttämistä

Copy-kurssin vinkeillä mukautat myyntiviestisi eri kohderyhmille ja ostopolun eri vaiheisiin. Tämä on tärkeää, sillä yksi ja sama markkinointiviesti ei koskaan sovi kaikille.

Lataat käyttöösi työpohjia ja 60 teho-otsikkoa, joita hyödynnät tehtävissä.

Opit kirjoittamaan kohdennettuja sisältöjä heille, jotka:

  • vasta etsivät tietoa tuotteesta tai palvelusta
  • haluavat vertailla tuotteita ja palveluja
  • haluavat takeen tuotteen tai palvelun toimivuudelle
  • tarvitsevat apua ongelman ratkaisemiseen ja unelmansa saavuttamiseen
  • haluavat löytää parhaan mahdollisen tuotteen tai palvelun kilpailijoiden joukosta.

Mainonnan ainoa tehtävä on myydä enemmän.

– Claude Hopkins, 1923

Tärkein ja ainoa tehtäväsi on saada asiakas toimimaan

Tehtäväsi on kirjoittaa niin selkeä ja houkutteleva kutsu toimintaan, ettei sitä voi ohittaa, tarkoitti se sitten: 

  • linkin tai mainoksen klikkausta 
  • tuotteen tai palvelun ostoa
  • koekäytön aktivointia
  • uutiskirjeen tilausta
  • oppaan lataamista
  • tai vaikka webinaariin ilmoittautumista.

Kurssi koostuu viidestä moduulista jaksoineen, ladattavine materiaaleineen ja tehtävineen, joiden opissa syvennät taitojasi copywritingin parissa. Jaksojen lomassa teet markkinointitavoitteitasi tukevia suunnittelu- ja kirjoitustehtäviä.

Tehtävien parissa saa viipyillä, sillä kiirettä ei ole; materiaalit jäävät käyttöösi, kurssilla ei ole aikarajaa.

7 syventävää jaksoa esimerkkeineen ja tehtävineen.

“Kirjoita kirja paperille, älä verkkoon. Jotta viestisi menee perille, sillä on väliä, miten tekstin muotoilet.”

Kuusi jaksoa ja kuusi esimerkitettyä tapaa kirjoittaa myyvää copya.

Lataat 60 konvertoivaa otsikkomallia, joita hyödynnät oman copysi tukena.

Loppusanat ja salainen tarjouksesi.

Ilmoittaudu kurssille

Oletko uusi asiakas? Kirjoita asiakastilin käyttäjätunnukseen se nimimerkki, jota haluat käyttää sivustolla.

Maksutiedot

Tilauksesi

Tuote Välisumma
Copy-kurssi
  × 1
59,00
Välisumma 59,00
Yhteensä 59,00 (sisältää 11,99 ALV 25,5)
  • Jos olet uusi asiakas, kirjoita kohtaan "asiakastilin käyttäjätunnus" se nimimerkki, jota haluat käyttää sivustolla.

Maksa kurssi turvallisin mielin suojatulla yhteydellä. Maksunvälittäjänämme toimii kotimainen Paytrail.

Näin kurssilaiset kertovat

4.8/5
4.9 / 5 (4 palautetta)
Asiallinen kurssi, joka sisälsi paljon hyviä esimerkkejä ja ohjeistusta.
Tuomo
Olen mukana: 2 kurssilla
Huippu!
Miia
Olen mukana: 2 kurssilla
Napakka kokonaisuus. Paljon hyvää tietoa. Erityisesti pidin ladattavista materiaaleista, jotka pääsevät käyttöön jatkossa.
LM
Olen mukana: 2 kurssilla